ביטול שוט אשפה

ביטול שוט אשפה

שוט אשפה, הוא אחד מהאמצעים הכי מתקדמים במאה העשרים ואחת, שנועד כדי לפתור את בעיית האשפה והריח ולאפשר לדיירי בניין או מבנה מרובה דיירים, להתנהל במקסימום נוחות בכל מה שנוגע לפח הזבל שלהם. אך מה קורה במקרה בו עולה הרצון בביטול שוט אשפה? חשוב להבין שהדבר דורש עימו פרוצדורות ארוכות טווח, שמהוות משקל נגד לכל תהליך ההכנה לתשתיות השוט. אז איך זה קורה? כיצד מבצעים ביטול שוט אשפה? ומתי? התשובות לכל השאלות במאמר שלפניכם.

שעות מענה טלפוני:

ימי א’-ה’ בין השעות 9:00-20:00

 

ביטול שוט אשפה

הכנת תשתית לשוט אשפה

חשוב להבין, שיציקת שוט אשפה דורשת עימה הכנה מרובה בשטח, יחד עם הכנת תשתיות רחבת היקף. לשם כך יש לקבל אישורים ממגוון אנשי מקצוע מומחים בתחום, כמו: מהנדס, אחראי בנייה ועוד, כיוון שרק כך ניתן לוודא ששוט האשפה יהיה מוקדם בצורה נכונה, אחראית, בטיחותית וכזו שתוכל להחזיק מעמד לאורך זמן, וכך להימנע מהאופציה של ביטול שוט אשפה להתעורר.

ליקויים בשוט אשפה

הצורך שעולה בדרך כלל בביטול שוט אשפה, נובע בעקבות ליקויים מגוונים שמתגלים בשוט האשפה במהלך השימוש בו. הליקויים יכולים להתבטא באי התאמה נכונה של התשתית לאופי הבניין או למספר הדיירים, או לחילופין בשוט אשפה שאינו בנוי בצורה נכונה , דבר שמקשה על שימוש שוטף בו. חשוב להבין ששוט אשפה שנבנה בצורה שאינה מותאמת אישית לבניין או למבנה הספציפי, לא יוכל להחזיק מעמד לאורך זמן. ולכן, יש להקפיד על בנייה יסודית, על ידי אנשי מקצוע מובילים שיש להם את הידע התיאורטי והמעשי להקמת שוט אשפה מותאם אישית.

ביטול שוט אשפה בעקבות ריח

פעמים רבות, הצורך בביטול שוט אשפה, עולה בעקבות ריח לא נעים (בלשון המעטה…) שעולה מכוון שוט האשפה, דבר שמפריע לאיכות החיים של כל דיירי הבניין. הריח יכול להיות מופץ רק ברגע פתיחת השוט, אך לעיתים ירגישו בניחוח שלו גם כאשר השוט יהיה סגור הרמטית, מה שמוכיח על מצב קיצוני של הצטברות ריחות לא נעימים שאף עלולים להיות מסוכנים ולהזיק לבריאות.

ביטול שוט אשפה בעקבות סתימה

ומה קורה כאשר שוט האשפה נסתם, ויותר לא ניתן להשליך לתוכו ולו שקית אשפה נוספת? חשוב להבין, שהסתימה של שוט האשפה, היא לא רק טכנית, אלא ממש מונעת את המשך השימוש השוטף בשוט האשפה. ויותר מכך. לסתימת שוט האשפה עלולות להיות השלכות בריאותיות ותברואתיות שונות, ולכן יש לטפל בה באופן מידי מיד עם היווצרותה, על מנת למנוע נזקים לטווח הארוך הן לשוט האשפה והן לדיירים הסובבים אותו.

ביטול שוט אשפה – האם זה מומלץ?

נדיר מאד שההמלצה לביטול של שוט האשפה – תהיה בתוקף, ולא לשווא. מאמצים רבים מושקעים על מנת להקים כל שוט אשפה כל שהוא, ולדיירים קשה עד בלתי אפשרי להתרגל לחיים ללא שוט האשפה. מה גם, שתשתית שהוכנה עבור שוט אשפה אינה יכולה לעבור הסבה ולשמש עבור צרכי שהייה אחרים, ולכן ההעדפה היא לא לבטל את שוט האשפה, אלא להשאיר אותו ולטפל בצורה מקצועית בכל הליקויים, על מנת שהשימוש בשוט האשפה יהפוך להיות מועיל ואפקטיבי

בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה
שוט אשפה התקנת שוט אשפה 6
בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה
בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה
בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה
בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה

תיקון ליקויים בשוט האשפה

על מנת למנוע את הביטול של השוט ולאפשר שימור שוטף שלו, ההמלצה היא לטפל בכל הליקויים באופן יסודי ומעמיק, שיפתור אותם מהשורש ויאפשר שימוש איכותי וארוך טווח. לשם כך, יש להזמין צוות מקצועי עם הבנה ומומחיות בשוט אשפה, על מנת שהוא ייקח פיקוד על כל מערך תיקון השוט מכל הבחינות.

טיפול בריח שעולה משוט האשפה

על מנת לטפל בריח שעולה משוט האשפה ומזיק לכל סביבת הדיירים של השוט, יש לאפשר אחת לתקופה ניקיון יסודי של שוט האשפה. בעזרת הניקיון התקופתי ניתן למנוע את יצירת הריח הבלתי נמנע. הניקיון נעשה בעזרת ציוד מתקדם שמותאם אישית לשוט אשפה, כאשר בעזרת טכנולוגיה חדשנית שוט האשפה הופך למאוורר, מבלי שהריח הרע יצטבר בו, כאשר פעמים רבות יבושם שוט האשפה לכל אורכו בבישום עדין ואיכותי. בתחזוקה שוטפת זו, יטופלו גם סתימות מצטברות בשוט האשפה, וכן יוצעו מגוון אמצעי הגנה למניעה של סתימה חוזרת בשוט האשפה.

לסיכום

ביטול שוט אשפה הוא אינו מומלץ, ותמיד כדאי לטפל בבעיות שמאפיינות אותו, על מנת להמשיך שימוש שוטף ומועיל בשוט האשפה.

שוט-אשפה-מסריח

בניית-שוט-אשפה-התקנה-שוט-אשפה

מה-מותר-לזרוק-לפיר-אשפה

שירותים

ריח-רע-בבניין-מפיר-אשפה

ביטול שוט אשפה
ביטול שוט אשפה
ביטול שוט אשפה

שיחה עם נציג

×

שיחת ווטסאפ