ניקוי שוט אשפה ראשון לציון

ניקוי שוט אשפה ראשון לציון

אם גם אתם מתגוררים בבניין עם שוט אשפה, אשר מחליף אתכם את המלאכה הפרימיטיבית של הורקת אשפה – ייתכן כי נתקלתם בתופעה הלא נעימה של סתימה אשר מצטברת בשוט האשפה, וגם אם היא לא נראית לעין – מהר מאד מרגישים אותה כיוון שההשלכה של האשפה נחסמת לאורך כל שוט האשפה.

בוודאי גם אתם שמעתם, כי על מנת למנוע את תופעה זו, יש לבחור בניקוי שוט אשפה ראשון לציון אחת לתקופה, על מנת שהסתימה לא תחריף ואף תהפוך לבלתי הפיכה, וכדי למנוע מצבים דומים של סתימות בשוט האשפה אשר מונעות שימוש שוטף בפיר האשפה. אך.. מתי יש לבצע את הניקוי על מנת להבטיח מניעה של מצבים מסוג זה?

שעות מענה טלפוני:

ימי א’-ה’ בין השעות 9:00-20:00

 

ניקוי שוט אשפה ראשון לציון

ריחות לא נעימים משוט האשפה

ועוד שאלה מצטברת לה… פעמים רבות, ניקוי שוט אשפה ראשון לציון בעקבות ריח רע אשר כבר הפך לבלתי נסבל ונובע גם הוא מפיר האשפה. הריח הרע מעיד על כך שקיימת בעיית עומק בפיר האשפה, אשר באה לידי ביטוי בריחות רעים אך יכולה להוות מפגע תברואתי של ממש. ולא רק מפגע תברואתי! ריחות רעים יכולים להיות סימפטום למצב לא בריא ואפילו מסכן חיים אשר נובע מפיר האשפה, ועלול להזיק לכל התושבים המתגוררים בסמיכות אליו. האם ניתן לטפל במצב זה על ידי ניקוי שוט אשפה ראשון לציון, או שיש למנוע אותו מהשורש באמצעים אחרים? בהמשך המאמר נענה גם על שאלה זו.

מזיקים ומכרסמים שבאים לביקור בעקבות אי ניקוי שוט אשפה ראשון לציון

זה מתחיל בקצה זנב של עכבר חמקמק וכמעט בלתי נראה, ומהר מאד הופך לסדרה של מזיקים, תיקנים, מכרסמים ובעלי חיים אשר באים לביקור בעקבות אי הניקיון ששורר בפיר האשפה. בדרך כלל, ביקור ‘חגיגי’ שכזה גורם לתבהלה רבה בקרב המתגוררים במבנה, אשר לא מעוניינים באורחים בלתי רצויים מסוג זה. ולכן, הם מזמינים ניקוי שוט אשפה ראשון לציון ובטוחים שבכך פתרו את הבעיה. האם באמת כך הדבר?

הרבה לפני ניקוי פיר אשפה ראשון לציון

האמת היא, שפתרון חכם של בעיות עוסק במניעתן. בכל תחום בחיים, וגם כאן – בתחום של ניקיון לפירי ושוטי אשפה. נכון, בכל מקרה אחת לתקופה נדרשים לניקוי שוט אשפה ראשון לציון, אך לא אמורים להתפתח תופעות כמו אלה שפורטו במעלה המאמר, כדי שייווצר הצורך בניקיון. בנין חכם הוא בנין שמונע בעיות מראש, ומתקין מגוון מערכות שמאפשרות תפעול איכותי ונכון של שוט האשפה, בכל מצב, ללא תקלות ועם מינימום תחזוקה.

התקנה של מערכות נטרול והפצת ריח

כדי שבעיית הריחות משוט האשפה לא תטופל בדקה ה-90 ורק בעת של הזמנת ניקוי שוט אשפה ראשון לציון, מומלץ להתקין בשוט האשפה מערכת חכמה אשר ביכולתה לנטרל ריחות רעים ולאפשר את טיהור האוויר שזורם בכל רחבי השוט. חשוב לדעת כי ניתן למצוא מגוון פורמטים של מערכות טיהור אוויר, אשר ביכולת של רובם ככולם למנוע בעיות ארוכות טווח, ריחות רעים, ואף ביקור של מכרסמים, בעלי חיים ומזיקים.

ניקוי שוט אשפה ראשון לציון
ניקוי שוט אשפה ראשון לציון
ניקוי שוט אשפה ראשון לציון
ניקוי שוט אשפה ראשון לציון

ומה עם תחזוקה שוטפת?

אין ספק כי אחת לתקופה, גם אתם תידרשו לניקוי שוט אשפה ראשון לציון, אך מה עם התחזוקה השוטפת? כדי למנוע בעיות נפוצות כמו סתימה בשוט האשפה או סתימה בדחסן, לא ניתן להסתפק רק בניקוי פיר אשפה ראשון לציון, ויש לדאוג גם לתחזוקה שוטפת אשר שמה דגש על כל מרכיבי שוט האשפה ומבטיחה ביצוע תקין לאורך זמן.

את התחזוקה השוטפת יש לקיים אחת לתקופה, על ידי חברה מוסמכת אשר בידיה הטכנולוגיה הרצויה לבדיקות עומק וביצוע מגוון פעולות תחזוקה שיבטיחו את תפקודו התקין של שוט האשפה לאורך זמן.

בדיקת תקינות

חשוב לדעת כי התחזוקה השוטפת כוללת גם בדיקת תקינות של כל מרכיבי השוט, כמו: לוח הבקרה, הדחסן, מערכות טיהור האוויר ועוד. כאשר בנוסף לכך, התחזוקה כוללת החלפה של גומיות, דלתות או ידיות במקרה הצורך, חיזוק ברגים ואומרים שחוקים, וכל מה שיכול להבטיח שהשוט יפעל באופן תקין לאורך זמן וללא בעיות.

לסיכום

אם חשבתם על ניקוי של שוט האשפה שלכם, כעת אתם יודעים שעוד הרבה לפניו יש לדאוג לתחזוקה השוטפת של שוט האשפה.

ביקורת שוט אשפה פיר אשפה

חברות ליצור שוט אשפה

שוט אשפה חדש

החלפת דלת בשוט אשפה

מה מותר לזרוק לפיר אשפה

ביטול שוט אשפה

ניקוי שוט אשפה ראשון לציון
ניקוי שוט אשפה ראשון לציון
ניקוי שוט אשפה ראשון לציון
ניקוי שוט אשפה ראשון לציון

שיחה עם נציג

×

שיחת ווטסאפ