בדיקת טכנאי של שוט אשפה

בדיקת טכנאי של שוט אשפה

אם גם אתם משתמשים בשוט אשפה בבניין שלכם, בוודאי אתם מודעים ליתרונות הרבים שהוא טומן בתוכו. למעשה, שוט האשפה מהווה תחליף איכותי לדרך המסורתית של גרירת שקיות אשפה נוזלות ברחבי כל הבניין, ועול עצום לדיירי הבניין מעצם התפקיד של השלכת האשפה. בעזרת האלטרנטיבה של שוט האשפה, כל מה שנדרש מדיירי הבניין – הוא רק לפתוח את פתח השוט בקומה שלהם, להשליך בו את שקית האשפה שלהם, ולהנות מבית נטול אשפה וריחות.

שעות מענה טלפוני:

ימי א’-ה’ בין השעות 9:00-20:00

 

בדיקת טכנאי של שוט אשפה

למה צריך בדיקת טכנאי של שוט אשפה?

כמו כל דבר בעולם, גם שוט אשפה נדרש לתחזוקה שוטפת, על מנת שהוא יעבוד כמו שצריך ולא יעשה בעיות. חשוב להבין, שכאשר מדובר בבדיקת טכנאי של שוט אשפה, ההמלצה היא תמיד לבצע את הבדיקה על ידי הטכנאי אחת לתקופה, עוד לפני שהבעיות צצות. כיוון שרק כך ניתן למנוע בעיות ותקלות בלתי הפיכות בשוט האשפה, או כאלה שעלות התיקון שלהם גבוהה מידי. בדיקת עומק של שוט האשפה על ידי בדיקת טכנאי של שוט אשפה, היא דרך מצוינת להבטיח את התפעול התקין והשוטף של שוט האשפה לטווח הרחוק ועם מינימום תקלות.

בדיקת טכנאי של שוט אשפה למניעת ריחות

אחת הבעיות הנפוצות ששוט האשפה נועד לפתור – היא בעיית הריחות. בבניין בו לא קיים שוט אשפה, אין מנוס מריחות שנובעים לא רק מחדר האשפה, אלא מל חדר המדרגות שסופג אל קרבו את שקיות האשפה הנגררות, שלעיתים גם נוזלות על הרצפות ומותירות ריח בלתי נעים. בעזרת שוט האשפה, הבניין אמור להיות מנוטרל מריחות אשפה וזבל בלתי נעימים. אך מה שקורה בפועל זה, שאם השוט אינו מתוחזק כמו שצריך על ידי בדיקת טכנאי של שוט אשפה שוטפת, השוט יכול להוות מפגע ריחני בפני עצמו. המטרה העיקרית של בדיקת טכנאי של שוט אשפה בהקשר של ריחות, היא לוודא את תפקוד מערכת האוורור שמותקנת ברחבי השוט, כיוון שרק כך ניתן להבטיח את פיזור הריחות והחזרת אמצעי פיזור הריחות בשוט.

בדיקת טכנאי של שוט אשפה למערכת הניקוי של השוט

למעשה, השוט חייב לעבר ניקוי אחת לשבוע או לחודש – תלוי בהתאם להיקף השימוש, על מנת שניתן יהיה להמשיך להשתמש בו כמו שצריך. פעמים רבות תוטמע מערכת ניקוי בתוך השוט עצמו, מה שיקל בצורה משמעותית על הניקוי ויאפשר לאחראי על ניקוי השוט להפעיל הכול בצורה אוטומטית. אך במקרה בו חלה תקלה במערכות או מכלי הניקוי, מתעורר הצורך בבדיקת טכנאי של שוט אשפה, אשר תאתר את הליקויים שהתעוררו ותאפשר המשך ניקיון שוטף (תרתי משמע…).

טכנאי לשוט אשפה חכם

קיימים שוטי אשפה חכמים, אשר ניתנים לשליטה בעזרת לוחות פיקוד ובקרה חיצוניים, שאחראים על כל מערך תפעול השוט. התפעול של מערכות חכמות אלה אינו דורש מיומנות מקצועית. אך זאת, רק במקרה ולוח הבקרה עובד כמו שצריך. במקרה בו חלה תקלה בלוח הפיקוד או הבקרה, יש להיעזר בשירותיו של טכנאי השוט, אשר יאתר את התקלה, יתקן אותה ויאפשר המשך שימוש חכם בשוט.

בדיקת טכנאי של שוט אשפה
טכנאי של שוט אשפה 6
בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה
בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה
בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה
בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה

ומה עם המנוע של פיר האשפה?

על מנת לאפשר לשוט לעבוד כמו שצריך, יש לוודא כי מה שאחראי לתפעול שלו – כלומר המנוע, יעבוד כמו שצריך ולא יעשה בעיות. לשם כך, ההמלצה היא לא לחכות עד לרגע בו מתעוררת תקלה במנוע, שעלולה להיות בלתי הפיכה, אלא לבצע אחת לתקופה בדיקת טכנאי של שוט אשפה אשר תוודא את תקינות המנוע, ותאפשר לשוט האשפה לעבוד ביעילות מקסימלית.

מקרי חירום של בדיקת טכנאי לשוט האשפה

כאשר הבניין מתחיל לסבול מריח עוצמתי ובלתי נעים שנובע משוט האשפה, או לחילופין מהצטברות בלתי נגמרת של אשפה במעלה הפיר, מה שעלול להוות מפגע תברואתי, אותו הוא כי מדובר במקרה חירום. על מנת למנוע נזק בריאותי ארוך טווח לדיירי הבניין, כמו גם נזק מתמשך לשוט האשפה, יש להזמין במהירות טכנאי על מנת שהוא יאתר את התקלה שהתעוררה וגרמה למפגע ויתקן אותה במהירות.

לסיכום

שוט אשפה תקין ואיכותי לאורך זמן, הוא שוט אשפה אשר אחת לתקופה עובר בדיקה תחת ידיו המיומנות של טכנאי השוט, אשר מבתיח את תפקודו התקין לאורך זמן.

חלקים-לשוט-אשפה

סגירת-שוט-אשפה

שוט-אשפה-מסריח

בניית-שוט-אשפה-התקנה-שוט-אשפה

מה-מותר-לזרוק-לפיר-אשפה

שירותים

ריח-רע-בבניין-מפיר-אשפה

בדיקת טכנאי של שוט אשפה
בדיקת טכנאי של שוט אשפה
בדיקת טכנאי של שוט אשפה

שיחה עם נציג

×

שיחת ווטסאפ