סגירת שוט אשפה

סגירת שוט אשפה

במקרה בו אתם מעוניינים בסגירת שוט אשפה, חשוב להקפיד על כך שהסגירה תתבצע בצורה נכונה, אחרת יכולות להיווצר בעיות משנה אשר עלולות לפגוע בכל מערך הבניין ואף הבניינים הסמוכים אליו. חושב לזכור שסגירת שוט אשפה, חייבת להתבצע על ידי חברה מקצועית עם ידע וניסיון בעניין, על מנת למנוע תקלות ולאפשר לכל עניין הסגירה של שוט האשפה להתבצע בצורה מקצועית ויעילה.

שעות מענה טלפוני:

ימי א’-ה’ בין השעות 9:00-20:00

 

סגירת שוט אשפה
סגירת שוט אשפה
סגירת שוט אשפה

רגע, מה זה בכלל שוט אשפה?

מי אוהב להיות אחראי על התפקיד של ריקון האשפה בבית? תלוי. כאשר מתגוררים בבניין ללא שוט אשפה, כולם מנסים להימלט מהתפקיד. כי תמיד איך שהוא השקית נקרעת ונוזלת בכל רחבי הבניין, שלא לדבר על כך שהיא כבדה וקשה לגרור אותה מן הקומה העליונה ועד לחדר האשפה שממוקם בדרך כלל בקומה הקרקע.

אך בבניין בו קיים שוט אשפה, לאף אחד לא אכפת להיות אחראי על ריקון האשפה. כי מה יותר פשוט מלפתוח את פתח ההשלכה, להשליך דרכו את האשפה ולסיים עם הסיפור? לא פלא אם כך, שבניינים רבים כבר ‘ראו את האור’ והחליטו להתקין גם בבניין שלהם שוט אשפה שיחסוך להם זמן, משאבים ועוד.

הבנייה של שוט האשפה

לפני שמדברים על סגירת שוט אשפה, חשוב להבין כיצד הבנייה של שוט האשפה פועלת. על מנת ששוט האשפה יהיה בנוי בצורה בטיחותית ואיכותית, ולא יפגע חלילה ביסודות הבניין, עליו להיות מתוכנן בצורה מקצועית בהתאם לתוואי הבניין ולאופן הבניה שלו. שוט האשפה נדרש לתשתית מותאמת אישית, שרק עליה הוא יוכל להיות מוקם בצורה בטיחותית שלא תזיק לסביבה, ולכן כל הקמה של שוט אשפה דורשת התארגנות, תכנון ואסטרטגיה.

כיצד פועל שוט אשפה?

לא נוכל לעסוק בסגירת שוט אשפה, לפני שנבין לעומק כיצד פועל שוט האשפה. למעשה, שוט האשפה הוא מעין פיר או צינור, שעובר לאורך כל הקומות, כאשר בכל קומה קיימת דלת אותה ניתן לפתוח ודרכה אפשר להשליך את האשפה. על מנת שהאשפה תושלך כמו שצריך, על השוט להיות בנוי בזווית נכונה שתאפשר השלכה חלקה ללא תקיעה של שקיות או מוצרי אשפה ברחבי השוט.

כיצד שוט האשפה אינו נודף ריחות רעים?

סגירת שוט אשפה לעולם לא תתבצע בעקבות ריחות רעים. ומדוע? כיוון ששוט האשפה בנוי בעזרת טכניקות ייחודיות שמונעות זליגת ריחות משוט האשפה. ראשית, בכל דלת השלכה קיים אטם אשר מונע את זליגת הריחות לעבר הקומה. בנוסף, שוט האשפה מכיל בתוכו מערכת אוורור מתקדמת, אשר מאווררת את שוט האשפה, ומונעת הצטברות ריחות וזליגת ריחות החוצה. פעמים רבות תותקן גם מערכת טיהור אוויר ברחבי השוט על מנת להבטיח ריחות נעימים עבור המשליכים את האשפה.

בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה
שוט אשפה התקנת שוט אשפה 6
בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה
בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה
בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה
בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה

סגירת שוט אשפה עקב סתימה

ומה קורה כאשר נוצרת סתימה בתוככי שוט האשפה, ומונעת השלכה של אשפה נוספת ברחבי השוט? האם זו סיבה לבצע סגירת שוט אשפה? כמובן שלא. בדרך כלל בעזרת טיפול פשוט ניתן לפתוח את הסתימה ולהחזיר את שוט האשפה לפעולה. אך ההמלצה היא, שלא להגיע למצב בו השוט נסתם, אלא למנוע אותו. כיצד? על ידי תחזוקה שוטפת של השוט, אשר מבטיחה תפעול איכותי ונטול תקלות.

איך מבצעים סגירת שוט אשפה?

על מנת לבצע סגירת שוט אשפה בצורה נכונה, בדרך כלל יהיה צורך ראשוני בפינוי של כל האשפה שהצטברה ברחבי השוט והדחסנית, כמו גם ריקון השוט מכלל המרכיבים התפעוליים שלו. רק כך ניתן יהיה להוביל ל סגירת שוט אשפה על ידי יציקה שתסתום את פיר האשפה באופן סופי.

האם כדאי לבצע סגירת שוט אשפה?

לא. ממש לא כדאי לבצע סגירת שוט אשפה, כיוון שמדובר בהליך בלתי הפיך שלא ניתן לשחזר אותו. בבניין בו נסתם שוט האשפה מרצון, לא ניתן יהיה להקים יותר שוב שוט אשפה לעולם מה גם, שבדרך כלל ניתן לפתור את התקלות של שוט האשפה בדרך מהירה ומקצועית וללא עלות גבוהה, וכך למנוע סגירת שוט אשפה ולאפשר את הפעילות השוטפת של שוט האשפה.

לסיכום

אם חשבתם על סגירת שוט אשפה, כדאי לכם לחשוב שוב! ההמלצה היא להימנע מביטול של שוט האשפה, ולבחור באלטרנטיבה של תחזוקה שוטפת ומקצועית של כל רכיבי שוט האשפה.

חלקים-לשוט-אשפה

ביטול-שוט-אשפה

שוט-אשפה-מסריח

בניית-שוט-אשפה-התקנה-שוט-אשפה

מה-מותר-לזרוק-לפיר-אשפה

שירותים

ריח-רע-בבניין-מפיר-אשפה

שוט אשפה 8
סגירת שוט אשפה
סגירת שוט אשפה

שיחה עם נציג

×

שיחת ווטסאפ