טיפול נכון בשוט אשפה

טיפול נכון בשוט אשפה

אם גם לכם יש שוט אשפה שמותקן לאורך כל קומות הבניין, בוודאי אתם מרגישים הקלה משמעותית באיכות החיים שלכם. פתאום, מלאכת הורדת האשפה לפח האשפה הופכת לקלה ומהירה כל כך שאתם אפילו לא חושבים פעמיים לפני שאתם מבצעים אותה. אבל… האם הייתם רוצים להנות משוט האשפה לאורך זמן? ללא ספק. ובדיוק לשם כך, עליכם לדעתו מהו טיפול נכון בשוט אשפה, על מנת שגם אתם תוכלו לדאוג לו, ובכך לאפשר את השימוש היעיל בשוט האשפה לאורך שנים טובות ואיכותיות.

שעות מענה טלפוני:

ימי א’-ה’ בין השעות 9:00-20:00

 

טיפול נכון בשוט אשפה

מה כולל טיפול נכון בשוט אשפה?

על מנת לאפשר טיפול תקין בשוט האשפה, ראשית כל יש לדאוג לתחזוקה שוטפת שלו אחת לתקופה. רק בעזרת תחזוקה שוטפת שתתבצע אחת לתקופה באופן מתמיד וללא סטיות, תוכלו להבטיח את הפעילות התקינה של שוט האשפה. אצל מי כדאי לדאוג לתחזוקה תקינה של שוט האשפה על מנת לתרום לטיפול נכון בשוט אשפה? אצל חברה עם ניסיון רב, אשר יש לה רזומה עשיר בטיפול נכון בשוט אשפה ותחזוקה שוטפת של פיר אשפה.  רק כך תוכלו להיות בטוחים כי אכן פיר האשפה שלכם מופקד בידיים מקצועיות שיאפשרו לו להיות שמיש לאורך זמן.

טיפול נכון בשוט אשפה בהתאם לסוג השוט

לפני שאתם דואגים לטיפול של שוט האשפה, חשוב מאד להבין ולהבדיל מהו שוט האשפה שלכם, כיוון שלכל שוט אשפה יש את אופן הטיפול המתאים לו אישית. ולכן, זה הרגע שלכם לבחון – מהו שוט האשפה שקיים אצלכם בבניין?

קיימים שלושה סוגים של שוטי אשפה אשר נפוצים כרגע בישראל:

שוט אשפה רגיל – אשר מותקן לאורך כל הבניין בעזרת צינור נירוסטה, והוא כולל כמובן את כל המערכת החשמלית המובנית שתורמת לאוורור שוט האשפה, למניעת זליגת ריח משוט האשפה וכן לבטיחות שלו.

שוט אשפה כפול – שוט אשפה זה בבסיסו הוא כמו שוט האשפה כרגיל, אך בשונה ממנו הוא כפול ומחולק לשתי חלקים. חלק אחד של שוט אשפה זה מיועד עבור פסולת יבשה, כאשר החלק של הצינור השני מיועד עבור פסולת אורגנית.

שוט אשפה חכם – שוט אשפה זה מותאם להגנת הסביבה וליצירת סביבה ירוקה. כיצד? בעזרת כמה תאים מחולקים, אשר כל אחד מהם מוביל למיכל עם הצבע המתאים. כאשר אדם משליך מוצר אשפה מבעד לקומה שלו, עליו ללחוץ על הכפתור שמתאים לסוג המוצר שהוא משליך, וכך בצורה חכמה מוצר האשפה מגיע למיכל המיועד.

כעת, שאתם כבר יודעים מהו סוג שוט האשפה שלכם, תוכלו להבטיח טיפול נכון בשוט אשפה שמותאם  אישית לפי סוג שוט האשפה.

בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה
שוט אשפה התקנת שוט אשפה 6
בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה
בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה
בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה
בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה

מה כולל טיפול נכון בשוט אשפה?

טיפול נכון בשוט אשפה, כולל כמה ערוצים חשובים אשר מבטיחים את תפעולו התקין של שוט האשפה:

ניקוי וחיטוי

טיפול נכון בשוט אשפה מתחיל בחיטוי וניקוי של כל האביזרים שמרכיבים את שוט האשפה: הדלתות, צינור הפיר עצמו, הדחסן וכו’.

הניקוי והחיטוי מבטיח את התפעול התקין של פיר האשפה, כמו גם מניעת ריח רע או חומרים מסוכנים בבניין. וכך, ניתן להיות בטוחים כי גם לאורך הזמן שוט האשפה ימשיך להיות פעיל ויעיל ללא תקלות.

פתיחת סתימת

במקרה בו נוצרות סתימות, הרי שטיפול נכון בשוט אשפה יאפשר שחרור של הסתימה בצורה בטוחה וחסכונית. אבל.. לא רק! טיפול אמיתי ונכון, הוא כזה שמונע את הסתימה עוד טרם היווצרותה, או לפחות מונע את הסתימה הבאה.

חלקי חילוף

חלק מהטיפול בשוט האשפה כולל תחזוקה ותחלופה של חלקי חילוף אשר נשחקים לאורך הזמן, והופכים לפחות יעילים ושמישים – ואפילו למסוכנים. תחלופה של חלקי החילוף, מונעת תקלות שנוצרות בעקבות חוסר תחזוקה וחלקים רופפים שגורמים לתגובת שרשרת הרסנית שעלולה להשבית חלקית או באופן מלא את שוט האשפה.

החלפת דלתות

לעיתים, הדלתות אשר מותקנות בכל קומה וקומה נדרשות להחלפה או לחיזוק, ופעולה זאת היא גם החלק מהטיפול השוטף והנכון בפיר האשפה. במקרה בו מזהים חלקים רופפים בזמן, על ידי תחזוקה שוטפת – ניתן למנוע את החלפת הדלתות ובכך לחסוך פעולת תחלופה מיותרת.

לסיכום

טיפול נכון בשוט אשפה, מתחיל מתחזוקה שוטפת לאורך זמן של שוט האשפה, מקביל למגוון שירותים שניתנים על ידי חברה מוסמכת עם ניסיון רב בתחום.

ביקורת שוט אשפה פיר אשפה

גומיות אש וגומיות ריח לפיר אשפה

שוט אשפה חדש

החלפת דלת בשוט אשפה

מה מותר לזרוק לפיר אשפה

טיפול נכון בשוט אשפה
טיפול נכון בשוט אשפה
טיפול נכון בשוט אשפה

שיחה עם נציג

×

שיחת ווטסאפ