ריח רע בבניין מפיר אשפה

ריח רע בבניין  מפיר אשפה

אחד הדברים הבלתי נעימים שעלולים לפקוד בניין עם פיר אשפה, הוא ריח רע בבניין  מפיר אשפה, דבר שמפריע לאיכות החיים של כלל הדיירים ומונע מהם להשתמש לחלוטין בשוט האשפה. האם ניתן למנוע את התופעה ואף ליצור ריח נעים שיעלה מפיר האשפה? למעשה, בעזרת הכלים הבאים שתקבלו במדריך שלפניכם, גם אתם תדעו כיצד ניתן למנוע ריח רע בבניין  מפיר אשפה אחת ולתמיד.

שעות מענה טלפוני:

ימי א’-ה’ בין השעות 9:00-20:00

 

ריח רע בבניין מפיר אשפה

ממה נובע ריח רע בבניין  מפיר אשפה?

נתחיל מהתחלה…: ממה נובע ריח רע בבניין  מפיר אשפה? למעשה, האשפה שאנו משליכים לשוט האשפה מחולק לשניים: אשפה יבשה ואשפה רטובה. האשפה היבשה כוללת בתוכה את כל החומרים היבשים שהופכים לפסולת: אריזות מזון, קרטונים, שקיות, מוצרים שכבר אינם בשימוש ועוד. אך לעומת זאת, האשפה הרטובה כוללת בתוכה בעיקר שאריות אורגניות של מזון, אשר מהוות מצע אפקטיבי עבור מושבות חיידקים ואפילו בעלי חיים שונים, ומכאן בעצם מתחילה הבעיה.

אז מה, לא נזרוק אשפה רטובה?

האם כדי למנוע ריח רע בבניין  מפיר אשפה לא נוכל להשליך לשוט האשפה אשפה רטובה? כמובן שלא. שוט האשפה נועד לשמש אותנו עבור מגוון הצרכים שלנו. חשוב להבין, שהאשפה הרטובה משפיעה, רק עם היא לא נכנסת לדחסן ועוברת תהליך של עיבוד. כיוון שלאחר שהיא נכנסת לדחסן היא מזיקה באופן מינורי עד אפסי. ולכן, יש למקד את הפתרון מול ריח רע בבניין  מפיר אשפה באשפה הרטובה שמתרכזת באזור הדחסן והמכולה ואינה עוברת עיבוד.

המניעה  היא ההגנה הטובה ביותר

במקום להגיע למצב בו נוצר ריח רע בבניין  מפיר אשפה, ההמלצה היא פשוט…למנוע אותו! מניעה איכותית של ריח רע בבניין  מפיר אשפה מאפשרת שימוש שוטף ובריא בשוט האשפה, ללא ריחות לא נעימים או תופעות לוואי מצטברות. בנוסף, המניעה של הריח הרע, מהווה גם אקט בריאותי לכל משתמשי השוט ותורמת עבור מצב התברואה שנסוב סביב שוט האשפה.

אוורור איכותי למניעת ריח רע בבניין  מפיר אשפה

הפתרון הראשון והיסודי, שנוד למנוע ריח רע המצטבר בשוט האשפה, מגיע לידי ביטוי במערכת אוורור מתוחכמת אשר מוטמעת בתוך שוט האשפה, ומונעת הצטברות של ריחות רעים ודחוסים. לעיתים האוורור יתבצע באמצעות חורי אוורור ייעודיים, במקרה בו קיימת התשתית המותאמת לכך. ולעיתים, יתבצע האוורור בעזרת מערכת מזגנים חזקה אשר תותקן לאורך כל השוט והמכולה.

אבל רגע! בל נשכח את היסוד…

מערכת אוורור היא פתרון שיכול למנוע ריח רע בשוט האשפה, רק לאחר שמתבצעים השלבים המוקדמים וההכרחיים, אשר כוללים ניקיון תקופתי של מערכת פיר האשפה. שטיפה של פיר האשפה חייבת להיעשות לפחות אחת לתקופה, על מנת למנוע לא רק ריחות רעים – אלא גם חיידקים ומפגעים תברואתיים. השטיפה תיערך עם חומרי ניקוי ייעודיים אשר מאופיינים בעוצמת ניקוי ובאלמנטים אנטי בקטריאליים אשר יכחידו כל מושבת חיידקים או פטריות שהיא וימנעו ממנה להאריך חיים על פני השוט.

בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה
שוט אשפה התקנת שוט אשפה 6
בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה
בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה
בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה
בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה

השלב הבא – התקנת מערכת טיהור אוויר

אז השוט שלכם כבר עובר שטיפה רצינית וניקיון עוצמתי מידי תקופה, בעזרת טכנולוגיה מתקדמת שמותאמת במיוחד בשבילו. ומה הלאה? על מנת לאפשר ריח טוב בעת פתיחת פיר האשפה, ההמלצה היא להתקין מערכת טיהור אוויר אשר כוללת בתוכה גם אלמנטים אנטי בקטריאליים. המערכת תותקן לכל אורך השוט, ואף על גבי הדחסן והמכולה, וכך היא תאפשר ריח נעים בשימוש השוט, וכמובן תמנוע ותכחיד מראש מושבות לא רצויות של חיידקים, פטריות ובעלי חיים.

ריח רע בבניין  מפיר אשפה שנובע מסתימה

חשוב להתייחס לנקודה אשר איננה שוטפת, אך מפעם לפעם היא עלולה להיווצר, במיוחד עם לא מתבצעת תחזוקה שוטפת בשוט האשפה. במקרה בו נוצרות סתימות בשוט האשפה, מהר מאד יחושו זאת דיירי הבניין או המבנה בעקבות הריח הרע שיעלה משוט האשפה לא רק בעת פתיחתו, אלא אף באופן כללי. כדי למנוע סתימות מסוג זה, יש להפקיד לוודא אחת לשבוע כי לא נוצרה אף סתימה אשר חוסמת את הדחסן, ואחת לתקופה לבצע ביקורת מקצועית של אנשי צוות אשר יאתרו סיכויים לסתימה וימנעו אותם מראש.

לסיכום

מהיום, גם הבניין שלכם כבר אינו סובל מריח רע בבניין  מפיר אשפה, כיוון שלאחר מדריך זה אתם יודעים כיצד למנוע את קיומו.

שוט-אשפה-מסריח

בניית-שוט-אשפה-התקנה-שוט-אשפה

מה-מותר-לזרוק-לפיר-אשפה

שירותים

ביטול-שוט-אשפה

ריח רע בבניין מפיר אשפה
ריח רע בבניין מפיר אשפה
ריח רע בבניין מפיר אשפה

שיחה עם נציג

×

שיחת ווטסאפ