גומיות אש וגומיות ריח לפיר אשפה

גומיות אש וגומיות ריח לפיר אשפה

עוד לפני שנגיע לנקודה בה עוסקת המאמר – גומיות אש וגומיות ריח לפיר אשפה, חשוב להבין מהו בכלל פיר אשפה, ומה החשיבות הרבה שטמונה בו עבור אנשים המתגוררים בבניין רב דיירים, וגם עליהם נמאסה מלאכת השלכת האשפה שמפעם לפעם הופכת לקשה ומסובכת יותר. גם אצלכם איך שהוא תמיד שקית האשפה נפתחת בעת שאתם מורידים אותה ברחבי המדרגות לפח האשפה – ומותירה סימנים לאורך כל הבניין? או שהמעלית תפוסה ואתם ממתינים לה עד בוש נטולי סבלנות לחלוטין?

שעות מענה טלפוני:

ימי א’-ה’ בין השעות 9:00-20:00

 

גומיות אש וגומיות ריח לפיר אשפה

הורקת אשפה של פעם לעומת היום

אם גם אצלכם מלאכת הורקת האשפה היא המלאכה השנואה ביותר בבית, סימן שאתם שייכים לפעם… ומדוע? כיוון שהיום, כבר ניתן למצוא פתרון איכותי שמעניק תמורה מלאה ועוצמתית להורקת האשפה, במינימום מאמץ וטרחה, ומקסימום שקט, שלווה, מהירות ויעילות. איך? בעזרת פיר אשפה שמכיל גומיות אש וגומיות ריח לפיר אשפה, וחוסך לכם יותר ממה שאתם יכולים לתאר ולשער.

למה שווה כל כך להשתמש בפיר אשפה?

ישנם כמה סיבות מרכזיות, שהופכות את השימוש בפיר אשפה ליעיל, איכותי, וכזה שחוסך עבודה קשה. לא פלא אף, שישנם עיריות אשר מחייבות בנייה של פיר אשפה בבניינים חדשים ורבי קומות – כי למה לעבוד קשה עם אפשר להשליך את האשפה וזהו?

אז אילו הן המעלות של פיר אשפה:

חיסכון בזמן ומאמץ

המתכונת של פיר אשפה, פועלת כך שבכל קומה מותקנת דלת להשלכת האשפה, כאשר האשפה מושלכת מהחלונית הנפתחת ומגיע עד לדחסן ולתחתית. אתם מבינים מה זה אומר? מהיום – חסל סדר מריבות “מי מוריד את הפח???” כי מאמץ הורקת הפח כולל בסך הכול השלכה של שקית אשפה מהקומה שלכם, ממש לידכם. היש קל מזה?

בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה
שוט אשפה התקנת שוט אשפה 6
בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה
בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה
בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה
בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה

מניעת ריח מפח האשפה בעזרת גומיות אש וגומיות ריח לפיר אשפה

מכירים את זה שאתם עוברי ליד חדר האשפה בבניין שלכם וחייבים להיות עם אף סתום, תוך כדי שאתם מפטרים: “בישו חייב לדבל בבפגע הדברואדי הזה!!!” כשיש לכם פיר אשפה שמצויד כמובן בגומיות אש וגומיות ריח לפיר אשפה, כבר אין יותר ריח ואין אף סתום. כיוון שהגומיות אש וגומיות ריח לפיר אשפה מונעות את העברת הריח, וחוץ מריח תרסיס הניקיון של המנקה אתם לא מריחים דבר, וודאי לא את ריח האשפה המזיק שכולל בתוכו כימיקלים מזיקים ולא נעימים.

ביטחון שנוצר בעקבות גומיות אש וגומיות ריח לפיר אשפה

גומיות אש וגומיות ריח לפיר אשפה – תורמות גם לביטחון של תושבי הבניין. ומדוע? כיוון שבמקרה בו אין לכם פיר אשפה שמצויד בגומיות אש וגומיות ריח לפיר אשפה, במקרה בו חלילה פורצת שריפה, האש יכולה להתפשט במהירות לעבר חדר האשפה ולגרום לכך שהאשפה תלבה את האש והבעירה ותוסיף לסכנה והמלכוד של תושבי הבניין ואפילו התושבים בסביבתו. אך… במקרה בו הבניין מצויד בפיר אשפה עם גומיות אש וגומיות ריח לפיר אשפה, ללא ספק הבניין הרבה יותר בטוח לשימוש וניתן להיות רגועים, כי גם במקרה בו חלילה תפרוץ שריפה בבניין, בעזרת הגומיות אש וגומיות ריח לפיר אשפה שמותקנות בפיר, תימנע העברת הביערה לחדר האשפה ובעקבות כך ניתן יהיה להשתלט על השריפה הרבה יותר בקלות ובמהירות.

מה זה בכלל גומיות אש וגומיות ריח לפיר אשפה?

גומיות אש וגומיות ריח לפיר אשפה הן גומיות אשר מותקנות במקומות המתאימים לאורך פיר האשפה, ומאפשרות שימוש יעיל שלו. גומיות אש וגומיות ריח לפיר אשפה מונעות דליפה של ריח רע שעלול להתפשט חלילה ברחבי הבניין ולהיות לא רק לא נעים – אלא ממש מסוכן והרסני לתושביו. בנוסף, גומיות אש וגומיות ריח לפיר אשפה מאפשרות מניעה של התפשטות שריפה, כיוון שהן מונעות את המעבר של האש בפיר האשפה דרך הדלתות המותקנות בכל רחבי הקומות, ובכך הם מאפשרות השתלטות מהירה ובטוחה על האש.

לסיכום

פיר אשפה, ובמיוחד כזה שמותקנות בו גומיות אש וגומיות ריח לפיר אשפה, מקל על החיים שלכם ושל כל תושבי הבניין בצורה משמעותית, כאשר בנוסף הוא תורם לריח הטוב שכבר יכול סוף סוף לשלוט בכל רחבי הבניין ללא ריחות לוואי לא נעימים שנובעים מחדר האשפה. ו- כמובן שהוא גם תורם לבטיחות הבניין.

ביקורת שוט אשפה פיר אשפה

חברות ליצור שוט אשפה

שוט אשפה חדש

החלפת דלת בשוט אשפה

מה מותר לזרוק לפיר אשפה

ביטול שוט אשפה

גומיות אש וגומיות ריח לפיר אשפה
גומיות אש וגומיות ריח לפיר אשפה
גומיות אש וגומיות ריח לפיר אשפה
גומיות אש וגומיות ריח לפיר אשפה
גומיות אש וגומיות ריח לפיר אשפה
גומיות אש וגומיות ריח לפיר אשפה

שיחה עם נציג

×

שיחת ווטסאפ