שוט אשפה מסריח

שוט אשפה מסריח

 אוף. זה לא נעים שכל פעם בה אתם מנסים להשליך את האשפה שלכם דרך שוט האשפה, אתם זוכים למקלחת ריחנית של ריח רע ובלתי נעים. זה לא מגיע לכם! במיוחד, ששוט אשפה מסריח, הוא לא רק עניין ריחני שעוסק בניחוחות כאלה ואחרים, אלא ממש מפגע תברואתי שעלול חלילה לפגוע בבריאות שלכם ושל היקרים לכם. אז איך מטפלים בשוט אשפה מסריח אחת ולתמיד? בואו לגלות במדריך שלפניכם.

שעות מענה טלפוני:

ימי א’-ה’ בין השעות 9:00-20:00

 

שוט אשפה מסריח

רגע, מה זה בכלל שוט אשפה?

שוט אשפה הוא הפתרון הכי עדכני לכל בעיית האשפה של הבית הפרטי או המבנה הציבורי. במקום לגרור את שקית האשפה ממש כמו בימי הביניים, לאורך כל הדרך מן הבית אל הפח הירוק והדוחה – משתמשים בשוט אשפה, אשר מותקן בכל קומה ומאפשר השלכה מיידית של האשפה לעבר מכולה שקולטת אותו אליו בידיים מזמינות. נשמע טוב, לא? אכן. אך מה קורה כאשר מתחילות להתעורר בעיות בשוט האשפה???

הגורמים לשוט אשפה מסריח

חשוב להבין שהאשפה אותה אנו משליכים היא מגוונת ומורכבת מאין ספור אלמנטים. בעוד ששקיות מזון, מארזים, קופסאות וקרטונים – אולי מזיקים לכדור הארץ, האשפה הרטובה שמצטברת מחומרים אורגניים וממזון, היא הרבה יותר מזיקה עבורנו, כיוון שהיא זו שעלולה בסופו של דבר להוות מצע נוח במיוחד לחיידקים ובעלי חיים שונים, אשר מסוגלים לגרום לא רק לריח רע ולא נעים בשוט האשפה, אלא לסכנה של ממש.

שוט אשפה מסריח בעקבות אי תחזוקה

למעשה, אין סיכוי ששוט האשפה יישאר נקי, מטופח ונעים, ללא תחזוקה שוטפת שמתבצעת אחת לתקופה. לא פעם קיימים בניינים אשר היו מעוניינים ‘לחסוך’ בהוצאה של התחזוקה והניקוי השוטפים, אך הם גילו את עצמם ‘מבזבזים’ בעקבות כך סכומים יקרים על סתימות שנוצרו, שוטי אשפה שיצאו מכלל שימוש או אפילו ריח רע שדבק בכל קירות הבניין והצריך סיוד מחודש.

שוט אשפה מסריח בעקבות סתימות

עוד סיבה מרכזית שבגלל נוצר ריח בלתי נעים משוט האשפה, נובעת מסתימות שעלולות להצטבר בשוט האשפה מעת לעת, בעיקר במקטע של זווית שוט האשפה. הסתימה, שמתחילה כקטנה וכמעט בלתי מזיקה, מהר מאד הופכת למפלצתית, כאשר בשלב הבא כבר לא ניתן להשליך אשפה בשוט האשפה, והריח מתפזר משוט האשפה…הוא לא נעים בלשון המעטה.

אז מה הפתרון תכלס?

כדי למנוע שוט אשפה מסריח, דבר ראשון יש לדאוג לתחזוקה שוטפת של שוט האשפה. תחזוקה ‘שוטפת’ תרתי משמע…כי חלק מהתחזוקה זה ניקיון מאסיבי ועוצמתי של שוט האשפה, בעזרת שטיפה ושימוש בחומרים מתאימים אשר משמידים כל מצע חיידקי או מושבת בעלי חיים, ומאפשרים שימוש בריא וחיובי בשוט האשפה.

בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה
שוט אשפה התקנת שוט אשפה 6
בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה
בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה
בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה
בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה

פעם בכמה יש לנקות את שוט האשפה?

למעשה, אין תשובה חד משמעית לשאלה זו. כדי לדעת אחת לאיזו תקופה יהיה עליכם לנקות את שוט האשפה שלכם, עליכם להזמין אנשי מקצוע עם הבנה בתחום אשר יעניקו אבחנה ממוקדת לשוט שלכם, ויוציאו לכם דוח מפורט שיכלול בתוכו את כל אלמנטי התחזוקה שהשוט שלכם נדרש להם, על פי פריסת תקופות.

ניקינו את שוט האשפה וגמרנו?

האם לאחר הניקיון התקופתי של שוט האשפה הסתיים הסיפור וכבר יותר אין שוט אשפה מסריח? לא לגמרי. כדי למנוע הצטברות ריחנית, יש להתקין מערכות ייעודיות בתוך שוט האשפה והמכולה. כדי למנוע שוט אשפה מסריח, יש לאוורר את שוט האשפה, אם על ידי חורי אוורור ייעודיים, ואם על ידי מערכות מיזוג שעוסקות בכך. רק כך ניתן להבטיח מניעה של שוט אשפה מסריח לאורך זמן ולאורך כל השימוש השוטף.

התקנת מטהרי אוויר  בשוט האשפה

עוד אלמנט שנועד למנוע שוט אשפה מסריח, עוסק בתחום של טיהור אוויר, אשר יותקן לאורך כל שוט האשפה והמכולה שלו, ואפילו יכלול בתוכו מרכיבים אנטי בקטריאליים אשר יטפלו ביסודיות בכל מצע חיידקי כל שהוא. מערכת האוורור שתותקן בשוט האשפה, תאפשר ריח נעים לכל דייר אשר משתמש בשוט האשפה, כאשר מערכת האוורור לא רק תמנע שוט אשפה מסריח, אלא תמנע גם מפגעים תברואתיים או בריאותיים למשתמשים בשוט האשפה.

לסיכום

כעת גם אתם יודעים כיצד למנוע ריח רע מפיר האשפה לאורך זמן: על ידי תחזוקה שוטפת אחת לתקופה, התקנת מערכת אוורור ומערכת טיהור אוויר.

בניית-שוט-אשפה-התקנה-שוט-אשפה

מה-מותר-לזרוק-לפיר-אשפה

שירותים

ביטול-שוט-אשפה

ריח-רע-בבניין-מפיר-אשפה

שוט אשפה מסריח
שוט אשפה מסריח
שוט אשפה מסריח

שיחה עם נציג

×

שיחת ווטסאפ