החלפת דלת בשוט אשפה

החלפת דלת בשוט אשפה

אין כמו שוט אשפה כדי להקל על החיים, ולאפשר לכם להשליך את האשפה מבלי לחשוב פעמיים על שקית שנקרעת, חתולה מתחבאת או מעלית שאף פעם לא מגיעה. אך… מה קורה כאשר הבניין שלכם נדרש להחלפת דלת בשוט אשפה? אל דאגה! החלפת דלת בשוט אשפה היא דבר אפשרי, אשר ניתן ליישום בצורה שאינה מורכבת למדי ומתאפשרת בכל בניין ושוט אשפה.

שעות מענה טלפוני:

ימי א’-ה’ בין השעות 9:00-20:00

 

החלפת דלת בשוט אשפה אין כמו שוט אשפה כדי להקל על החיים, ולאפשר לכם להשליך את האשפה מבלי לחשוב פעמיים על שקית שנקרעת, חתולה מתחבאת או מעלית שאף פעם לא מגיעה

אילו תיקונים שוטפים דורש שוט האשפה?

חשוב לדעת שחוץ מהחלפת דלת בשוט אשפה, שוט אשפה יידרש בדרך כלל לתיקוני תחזוקה מסוגים שונים. ולכן, אם אתם כבר מעוניינים לתקן תקלה שהתעוררה ולדאוג להחלפת דלת בשוט אשפה, מוטב שתבצעו בדיקת עומק פנימית בשוט האשפה, או לחילופין תבקשו מהחברה המבצעת לעשות זאת, על מנת לוודא ולגלות תקלות נוספות, ולטפל בהם בהקדם לפני שהם יהפכו לבלתי הפיכות.

חלקי חילוף לשוט אשפה

חלקי חילוף של שוט אשפה יכולים לעבור שחיקה משמעותית. ומסיבה זו, אחת לתקופה כאשר מתגלה הצורך – יש להחליף חלקים שונים המרכיבים את חלקי השוט ונוטים להישחק בקלות. בין חלקים אלו ניתן למצוא: החלפה של ידיות לדלתות, החלפה של מברשות הניקוי אשר אחראיות על הניקיון השוטף של שוט האשפה, החלפה של לחצני או נורות לוח הבקרה אשר מהווה את מערכת הפיקוד על כל מערך שוט האשפה, וברגים ואומים אשר נוטים להתרופף, או לחילופין לצבור חלודה מהחומרים איתם הם מגיעים במגע.

תיקונים חשמליים ללוח הבקרה

למעשה, חוץ מהתיקונים הנפוצים של החלפת דלת בשוט אשפה, ניתן למצוא גם תיקונים נטו חשמליים שאמורים להתבצע בעקבות תקלות שונות בלוח הבקרה האחראי על הפיקוד של מערכת השוט כולה. בעזרת לוח הבקרה, ניתן לשלוט כליל במה שמתרחש בשוט, מרמת המאקרו ועד לפרטים הקטנים ביותר. ולכן, חשוב עד קריטי שלוח הבקרה יעבוד באופן תקין וללא תקלות. במקרה בו מתעוררת בעיה, מומלץ לטפל בה מהר ככל האפשר, על מנת למנוע נזקים ארוכי טווח, או לחילופין – נזקי שרשרת שעלולים להיגרם עקב תפעול לא נכון.

החלפת דלת בשוט אשפה

החלפת דלת בשוט אשפה יכולה לכלול גם את ההחלפה השלמה של דלת שוט האשפה כולה, כאשר לעיתים – החלפת דלת בשוט אשפה תדרוש רק החלפה של מרכיבים חלקיים, כמו: גומי, ברזל, מנעול, ידיות וכו’. חברה מומחית, היא כזו /שתוכל לאבחן באופן נכון את המצב, ולהסביר לכם האם אתם נדרשים להחלפת דלת בשוט אשפה באופן טוטאלי, או רק להחלפה חלקית של החלפת דלת בשוט אשפה.

בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה
שוט אשפה התקנת שוט אשפה 6
בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה
בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה
בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה
בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה

החלפת דלת בשוט אשפה למניעת חדירת אש

כאשר מדובר על הדלת המתוקנת על החלק התחתון של שוט האשפה, ישנה חשיבות עליונה לביצוע הפעולה. ומדוע? למעשה, דלת זהו נועדה באופן ישיר כדי למנוע נזק בעת שריפה. אין כמו זבל ואשפה לחומר גלם שמלבה ביערה או שריפה. וכדי שחלילה לא יתרחש אסון גדול בעת שמתרחשת שריפה בבניין או בסביבת שוט האשפה, מגיעה הדלת חסינת האש – שתפקידה להגן על שוט האשפה מפני חדירה של אש  עשן, ובכך למנוע פיצוצים וליבוי שעלולים חלילה לגרום לאסון.

ולכן, במקרה בו יש תקלה בדלת זו, יש לטפל בה באופן מידי, על מנת להגן על חיי התושבים בסביבה, ולמנוע סכנת חיים קיומית שעלולה חלילה להתעורר בכל רגע ורגע.

למה כל כך דחוף לטפל בתקלות הנוצרות בשוט האשפה

במקרה בו נותרות תקלות כמו ריח בלתי נעים בשוט אשפה, או לחילופין סתימה מצטברת בשוט האשפה, יש לטפל בכך במהירות ולפתור את התקלה. ומדוע? כיוון שתקלות כגון אלה, עלולות לגרום לנזק מתמשך בשוט האשפה מה שייצור מצב בו לא ניתן כבר להשתמש בשוט האשפה. ולכן, בכל מקרה בו מתעוררת בעיה, יש להזמין אנשי מקצוע ייעודיים ולטפל בכך באופן מהיר.

מונעים בעיות מראש!

אחת הדרכים לאפשר תחזוקה שוטפת ואיכותית של שוט האשפה, ללא תקלות חוזרות ונשנות ועם שימוש קל ויעיל, היא למנוע בעיות עוד טרם היווצרותן, מה שמצד אחד יחסוך בזמן, כסף ועוגמת נפש, ומצד שני גם יבטיח לשוט האשפה אריכות ימים ושנים. ההמלצה היא, לבצע בדיקה של תקינות שוט האשפה אחת לתקופה וכך למנוע בעיות או לפתור אותם עוד בהיותן מינוריות.

סגירת-שוט-אשפה

בדיקת-טכנאי-של-שוט-אשפה

שוט אשפה חדש

חלקים-לשוט-אשפה

יצור-שוט-אשפה

החלפת מנוע לשוט אשפה

החלפת דלת בשוט אשפה
החלפת דלת בשוט אשפה
החלפת דלת בשוט אשפה
החלפת דלת בשוט אשפה

שיחה עם נציג

×

שיחת ווטסאפ