חלקים לשוט אשפה

חלקים לשוט אשפה

שוט אשפה הוא פתרון יעיל ואיכותי, שמקל על חיי הדיירים ומאפשר השלכה של האשפה מכל קמה בבניין, במקום גרירה של האשפה ברחבי הבניין עד לחדר האשפה אשר נמצא בקומה הראשונה או בקומת מינוס. בעזרת שוט האשפה, מקבלים דיירי הבניין איכות חיים מקסימלית, נטולת התרוצצות או ריחות לא נעימים, מה שמאפשר להם להיות פנויים לדברים החשובים באמת.

שעות מענה טלפוני:

ימי א’-ה’ בין השעות 9:00-20:00

 

חלקים לשוט אשפה

מה זה חלקים לשוט אשפה?

שוט אשפה מורכב מחלקים אשר הם אלה אשר אחראים לתפעול השוטף שלו. לכל חלק תפקיד חשוב בתפקוד התקין של שוט האשפה ולא ניתן לוותר על אף חלק על מנת ששוט האשפה יפעל כמו שצריך. למעשה, ניתן לדמות את שוט האשפה לפאזל רב חלקים – כל מרכיב הוא חלק בפאזל ובתמונה השלמה, כאשר כל החלקים יחד מתחברים לכדי התפעול השוטף של שוט האשפה.

שלד שוט האשפה

החלק המרכזי בשוט האשפה, הוא גוף שוט האשפה, אשר מתנשא לגובה כל קומות הבניין ועשוי מהחומר המתאים. בחירת החומר מעשית הן בהתאם לגודל של שוט האשפה ביחס לקומות הבניין, והן בהתאם למבנה הבניין, היסודות שלו והחומרים והמרכיבים אותם הוא מסוגל להכיל. ככל ששלב התכנון של שוט האשפה נעשה בצורה מדויקת ומותאמת יותר, כך גם הוא יהיה איכותית, שמיש ויחזיק מעמד למשך זמן רב יותר.

תאי ההשלכה של שוט האשפה

אחר מהחלקים לשוט אשפה, הוא כמובן תא ההשלכה דרכו מתבצעת השלכת האשפה בשוט האשפה מכל קומה בבניין. תאי ההשלכה חייבים להיות בטיחותיים במיוחד, על מנת למנוע ריחות, מפגעים תברואתיים, וכן להגן על הדיירים במקרה בו חלילה פורצת שריפה. כיוון שאשפה מהווה חומר דלק מצוין לאש במקרה של שריפה, כל תאי ההשלכה חייבים לכלול בתוכם מערכת כיבוי אש, אשר תמנע התפשטות של האש לעבר האשפה, וכך תוכל לדעוך.

אטמי ריח לתאי ההשלכה

על מנת שתאי ההשלכה לא יהוו מקום לריח לא נעים במיוחד, בכל קומה בה הם מותקנים, יש לדאוג לחלקים לשוט אשפה מתאימים שיותקנו במקומות הנכונים. ולכן, כל תא השלכה יצויד בדלת הרמטית ובטיחותית, כאשר בנוסף לכך יוצמד לדלת ההשלכה אטם ריחות שימנע את זליגת הריחות מן פנים השוט – אל החוץ. וכך, יוכלו דיירי הבניין להנות משוט אשפה שמשרת אותם ללא ריחות לוואי.

חלקים לשוט אשפה – מערכת אוורור

בעבר, כאשר היו מתקינים שוטי אשפה, על מנת לאוורר את חלל השוט, היו מסתפקים בחלונות אוורור קטנים שהורכבו לאורכי השוט או בחדר האשפה. אך עם הזמן הוכח, כי חלונות אוורור אלו אינם מסוגלים למנוע ריחות, כיוון שהם לא מאווררים מספיק, מה שיצר את הצורך במערכת אוורור חכמה שתמנע ריחות ומפגעים תברואתיים. מערכת האוורור כוללת בתוכה את כל מה שצריך על מנת לאוורר את השוט, ובכך היא מאפשרת מניעת ריחות רעים או הצטברות חומרים רעילים בכל רחבי השוט.

בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה
שוט אשפה התקנת שוט אשפה 6
בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה
חלקים לשוט אשפה
חלקים לשוט אשפה
חלקים לשוט אשפה

חלקים לשוט אשפה עבור מערכת הניקוי

על מנת שהשוט יוכל לתפקד כמו שצריך, כמובן שיש לנקות אותו אחת לתקופה וכך לשמור עליו מפני פגעים, סתימות ומזיקים. כדי להקל על הניקיון, תותקן מערכת ניקוי משוכללת בכל רחבי הפיר. המערכת תכלול מברשות ניקוי וחלקים לשוט אשפה אשר יהיו אחראיים על הניקיון השוטף, שיופעל באופן אוטומטי ויתבצע ללא מגע יד אדם.

חלקים לשוט אשפה לחדר הדחסנית

חדר הדחסנית מאפשר את קליטת האשפה בצורה מיטבית ויעילה, ללא שהאשפה תתקע ברחבי השוט. בדרך כלל חדר הדחסנית יכלול בתוכו דחסנית, כאשר זווית ההשלכה של שוט האשפה יהיה מותאם לזווית הדחסנית, על מנת למנוע תקיעה של האשפה ברחבי השוט, או ‘פקק’ של אשפה מושלכת, מה שעלול לגרום נזק מתמשך לשוט האשפה.

גם הברגים נכללים בחלקים לשוט אשפה!

בורג רופף, הוא אולי רק בורג – אבל הוא עלול בסופו של דבר לגרום לנזק משמעותי. כדי להבטיח שהשוט יפעל כמו שצריך, ההמלצה היא לבצע אחת לתקופה בדיקה פנימית בשוט האשפה, כאשר בבדיקה זו יחוזקו כל הברגים הרופפים, וכך השוט יוכל להמשיך לעבוד באופן תקין וללא תקלות צפויות.

לסיכום

חלקים לשוט אשפה, הם אלה שיוצרים את המערך המתוחכם והחדשני של שוט האשפה, אשר מאפשר בניין יעיל ונטול ריחות לא נעימים.

סגירת-שוט-אשפה

בדיקת-טכנאי-של-שוט-אשפה

שוט-אשפה-מסריח

בניית-שוט-אשפה-התקנה-שוט-אשפה

מה-מותר-לזרוק-לפיר-אשפה

שירותים

ריח-רע-בבניין-מפיר-אשפה

לשוט אשפה 1
חלקים לשוט אשפה
חלקים לשוט אשפה

שיחה עם נציג

×

שיחת ווטסאפ