בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה

בניית שוט אשפה – התמחות העיקרית שלנו.

בניית שוט אשפה מהווה כיום את הפתרון האולטימטיבי לבעיית האשפה בבתים, כאשר יותר ויותר בניינים מאמצים את התקנת שוט האשפה לבסיס בבניינם.

שוט האשפה מהווה כמעין מעלית אשפה, שמורידה את שקיות האשפה אל פח האשפה היישר מן הבית או הקומה. אך בשונה מן מעלית אנושית, בשביל שוט האשפה ניתן להסתפק רק בפיר ובצינור המתאים לאשפה באופן מקסימלי.

שעות מענה טלפוני:

ימי א'-ה' בין השעות 9:00-20:00

 

בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה

התקנת שוטי אשפה – בניית שוט אשפה מה חשוב לדעת?

מה צריך לדעת לפני שבונים שוט אשפה? לכאורה לא הרבה, בסך הכול מדובר בזבל, לא באיזה אוצר קסמים.

אך לדעת המומחים ועל פי רציונל ברור, בניית פיר אשפה מהווה מלאכת מחשבת של ממש, ועליה להיעשות רק על ידי מקצוענים בתחומם, מכמה סיבות משמעותיות:

מניעת ריח רע – מיקום לא נכון של שוט האשפה, עלול לגרום לריח רע של זבל להתפשט בכל חלל הבניין במשך כל שעות היממה, או לפחות בהדהוד ריחני ארוך לאחר השלכת שקית אשפה של אחד השכנים. על מיקום שוט האשפה להיות אסטרטגי, ויותר מכך אטום ומבודד כדי למנוע העברת ריחות ואפילו נזקים תברואתיים וחיידקיים.

מניעת רעשי צניחה – על פי חוק הארנציה, חפץ נופל במהירות מלמעלה ללמטה אל האדמה, מלווה ברעש ואף בתהודה. כדי למנוע מכל דיירי הבניין לדעת ש'עכשיו משפחת כהן או לוי זרקה את האשפה שלה, נו שומעים לפי הרעש…" בניית תחתית שוט האשפה אמורה להיעשות בטכניקה מרככת שתמנע רעשים ותהודה ותבטיח אקוסטיות מלאה ובידוד מקסימלי לכל דיירי הבניין.

חוקיות – כדי לבנות שוט אשפה ולהתקין את פיר האשפה המקדים, יש צורך להבטיח את אישור העירייה כמו גם את חוקתיות הבנייה מבחינה עירונית ותברואתית. לשם כך יש לדאוג למסמכים המתאימים ולהתחיל בפרוצדורה מול העירייה התורנית על מנת לקבל את האישור לבניית השוט בבניין.

מניעת סתימות – על פיית שוט האשפה להיות בנויה בזווית מדויקת ומתוכננת אדריכלית, על מנת למנוע הצטברות אשפה שאינה גולשת אל התחתית וסתימות הנובעות משקי אשפה נערמים.

בטיחות – מה קורה עם ילד פותח את דלת שוט האשפה בקומה בה הוא גר ומנסה להיכנס לתוכה? הוא חלילה צונח היישר אל צינור השוט? וודאי שלא. בניית השוט חייבת להיעשות בצורה בטיחותית, כזו שתשמור על חיי היקרים לנו ביותר. ועל כן, כבר בפתח השוט מובנת רשת המונעת מן הילדים להיכנס אל השוט וכן סגירה אוטומטית המופעלת מיד לאחר זריקת האשפה אל השוט.

מניעת שריפות – חומר דשן הוא אחד הגורמים לזרזי שריפה, במקרה שזו חלילה פורצת בבניין. ולכן, ישנה התייחסות מיוחד לנושא הביטחון משריפות, הן מבחינת מבנה השוט המבודד והן מבחינת אביזרי עזר, כמו: ספרינקלרים לכיבוי אש כדי למנוע התפשטות וליבוי המקרה של פריצת שריפה.

ויש עוד סיבות למה כדאי לבנות שוט אשפה?

בוודאי. גם מבחינה תברואתית ישנה המלצה להשתמש בפיר האשפה על פני שימוש בחדר אשפה מזוהם.

בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה
שוט אשפה התקנת שוט אשפה 6
בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה
בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה
בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה
בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה

בנוסף, ישנה אפשרות לשוט אשפה משוכלל, אשר אחראי על מיון האשפה וההפרדה המומלצת על פי כפתורים וכיוונון ומונע ערבוב אשפה המזיק לסביבה ולאדם.

פיר האשפה בנוי בצורה בה מידי פעם הוא מקבל את האוורור והניקוי המתאים לו, בצורה אבסולוטית המרוקנת אותו מריחות וחיידקים מזיקים, וזו עוד סיבה שמוסיפה ליתרונות שוט האשפה על פני חדר האשפה המסורתי.

חיפשת שוט אשפה? מצאתם דוקטור פיר

חברת דוקטור פיר, אשר צברה ניסיון רב בתחום בניית שוט אשפה והתקנת פיר אשפה, תיתן לכם את כל הכלים המוכחים לבניית שוט אשפה יעיל ומתוחזק, החל משלב הבסיס ועד לשלב התחזוקה, כאשר בהתמחותנו אנו יכולים לבנות שוט אשפה בבניינים בהם לא קיים הפיר, החל מאפס.

בנוסף, אנשי המקצוע שלנו מומחים בשדרוג שוטי אשפה והתאמתם לתנאי התברואה והדיירים, כדי לתת להם מענה מקסימלי בבעיית האשפה ולאפשר להם איכות חיים נעימה.

הצוות המקצועי שלנו מיומן ומנוסה בשוטי אשפה, כאשר לאורך כל הדרך ישנה הקפדה מלאה על תנאי הבטיחות המחמירים ביותר, כמו גם תנאי האסתטיקה, האקוסטיקה והבידוד, על מנת לאפשר ללקוחות הבניין 'חווית זריקת אשפה'.

בניית שוט אשפה
התקנת שוטי אשפה
בניית שוטי אשפה
בניית שוט אשפה