שוט אשפה חדש

שוט אשפה חדש

בוודאי גם אתם שמעתם את המושג: שוט אשפה חדש, והייתם רוצים לוודא מה בדיוק הוא אומר וכיצד זה נוגע אליכם או אל הבניין שלכם באופן אישי. ובדיוק בשבילכם, מיועד המאמר הבא, אשר יעשה לכם סדר בכל מה שקשור לשוט אשפה חדש במבנים או בבניינים.

שעות מענה טלפוני:

ימי א’-ה’ בין השעות 9:00-20:00

 

שוט אשפה חדש

מה המשותף בכל בית בישראל?

ניתן למצוא בתים מעניינים ללא מטבח, ואפילו בתים ללא סלון נפוצים למדי. אבל – קיים מכנה משותף ובלעדי בין כל הבתים בארץ ובעולם. במה מדובר? באביזר חיוני שבלעדיו לא ניתן להתגורר בבית כלל. ניחשתם מהו האביזר? נגלה לכם: פח האשפה שלנו.

כל אדם מייצר פסולת במידה כזו או אחרת, ולא ניתן להתכחש לכך או להתעלם. נו, אז מה הבעיה? שהפסולת הזו לא יכולה להישאר זמן רב בבית בפח האשפה, אלא אם כן אתם מעוניינים בביקור לא צפוי של אורחים בלתי שגרתיים כמו עכברים, חולדות וג’וקים ממינים שונים.

אז איך מונעים את הקטסטרופה ומאפשרים לריח טוב לשרור בבית באופן תמידי? על ידי הורקת שקית הזבל לפח האשפה. לכאורה, מה יותר פשוט מכך?

אלא, שבוודאי גם אתם מכירים את המסע הבלתי נגמר אל פח האשפה, שמתחיל בשקית שתמיד חייבת להיקרע בזווית הלא נכונה, וממשיך בפח שנמצא הרחק מהבניין או בקומה הגבוהה בה אתם מתגוררים, מה שהופך את מסע הורקת הזבל לארוך, מסובך ומייגע.

הפתרון: שוט אשפה חדש

בניינים רבים בעולם, כבר הבינו שהמצב לא יכול להימשך ככה. כמה כבר אפשר להשקיע בפעולה יומיומית פשוטה, אשר איך שהוא תמיד נוטה להסתבך כמו בחוק מרפי מובהק? ולכן, קם לו הפתרון האולטימטיבי: שוט אשפה חדש אשר מותקן לאורך כל הבניין ומאפשר השלכה נוחה של שקית הזבל, היישר מהקומה וללא סיבוכים אופציונליים.

ולא רק בחו”ל משתמשים בשיטה המהפכנית. גם הישראלים רוצים! ולכן, בעשור האחרון ניתן לראות, כי שוט אשפה חדש נהיה חלק כמעט בלתי נפרד מהמודל של בניינים חדשים, ואפילו בניינים שכבר עומדים על תילם, אך הם מעוניינים להוסיף לעצמם שוט אשפה ולהקל על חיי הדרים בהם.

בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה
שוט אשפה התקנת שוט אשפה 6
בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה
בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה
בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה
בניית שוט אשפה התקנה שוט אשפה

התקנה שוט אשפה חדש בבניין חדש

כאשר יש צורך בהתקנה של פיר אשפה בבניין חדש, זהו המצב האופטימלי. קל מאד לשלב בתכנון את התקנת פיר האשפה, על פי הפרמטרים הסביבתיים וביזור התשתיות. רוב רובם של יזמי הנדל”ן מעוניינים בהקמה של פיר אשפה בבניין אותו הם בונים, גם אם הוא לא מתנשא לגובה רב קומות או לשחקים. ולכן, אם אתם עומדים לפני מעבר לבניין חדש, וודאו כי הוא כולל שוט אשפה אשר יאפשר לכם להשליך את שקית הזבל לאשפת הבניין, מבלי לחשוב פעמיים או לריב על התפקיד השנוא.

התקנת שוט אשפה חדש בבניין קיים

אמנם, קל יותר להתקין שוט אשפה בבניין חדש שזה עתה מתוכנן. אך גם בבניין שכבר עומד על תילו, קל מאד להתקין שוט אשפה אשר יהפוך את חיי התושבים בבניין להרבה יותר קלים ונעימים. אז איך זה קורה?

ראשית, יש לתכנן את התשתית להתקנת השוט. על תכנון השוט להיות כמובן פרקטי ואיכותי, אך יחד עם זאת עליו להתכתב עם דרישות החוק, דרישות העירייה והדרישות הסביבתיות מאת המוסדות השונים, כמו: מכבי האש, ומגוון תקנים שיבטיחו את איכות ובטיחות השוט.

לאחר התכנון המקיף, ניתן להגיע לשלב ההקמה אשר מתבטא גם בחדר האשפה שמהווה התחנה הסופית של שוט האשפה, וגם בהתקנה של שוט אשפה חדש לאורך כל הבניין והקומות שבו.

כיצד נראה שוט אשפה?

שוט אשפה חדש עשוי מצינור נירוסטה איכותי, אשר עובר לאורך כל הקומות – מהקומה העליונה ביותר ועד לחדר האשפה שממוקם בתחתית הבניין או אפילו בקומות התת קרקעיות שלו. ההשלכה של האשפה בשוט אשפה חדש, מתבצעת על ידי חרך השלכה שמורכב בכל קומה וקומה ומוגן על ידי דלת ביטחון שנפתחת בהתאם לצורך. וכך, בעזרת שוט אשפה חדש מלאכת השלכת האשפה הופכת לקלה מתמיד! מוציאים את שקית הזבל, פותחים את פתח ההשלכה, משליכים – וסוגרים. וזהו, אפשר לשוב הביתה ולהמשיך לייצר זבל חדש בחופשיות:)

לסיכום: בעזרת ההתקנה של שוט האשפה יכולים הדיירים לקבל איכות חיים ולהנות מפתרון פרקטי וקל ליישום.

סגירת-שוט-אשפה

החלפת דלת בשוט אשפה

בדיקת-טכנאי-של-שוט-אשפה

חלקים-לשוט-אשפה

יצור-שוט-אשפה

החלפת מנוע לשוט אשפה

שוט אשפה חדש
שוט אשפה חדש
שוט אשפה חדש

שיחה עם נציג

×

שיחת ווטסאפ