מתי באמת צריך לשטוף ידיים?

אם יש משהו טוב שיצא לנו מהקורונה הזו הוא ניקיון הכפיים, והכוונה היא כמובן לשמירה על היגיינה ושטיפה כמעט אובססיבית של כפות הידיים במים סבון, אלכוג'ל וכל מגבון חיטוי מזדמן.

משרד הבריאות פרסם לאחרונה את המקומות שבהם קיימת הסבירות הגבוהה ביותר להדבקות, ונגלה לכם סוד קטן, הם שכחו את אחד המקומות הכי מלוכלכים ומלאי בקטריות ווירוסים שיש.

כמי שדואגים לניקיון חדרי אשפה, אנו מודעים היטב לסיכונים המקצועיים שאנו נחשפים אליהם, ומאוד התאכזבנו לגלות, שזרקו אותנו לאשפתות ושכחו מאתנו. טוב, אבל אנחנו לא כאן בשביל שתרחמו עלינו.

הסיבה האמתית לכתיבת הפוסט הזה היא שרצינו להדגיש שיש 3 מקרים, שאולי למשרד הבריאות נראים פחות אטרקטיביים בדוחות, אך הם מחייבים אתכם לשטוף את הידיים על מנת להימנע מהדבקה של קורונה או כל נגיף אחר:

  1. לפני ואחרי שמרכיבים עדשות מגע, מטפטפים טיפות או מורחים משחה בעין- זכרו, וירוסים בכלל, ווירוס הקורונה בפרט, עלול לעבור גם דרך ריקמת העין, ולכן חשוב לשמור על ידיים נקיות לפני ואחרי מגע כפות הידיים והאצבעות עם העיניים.
  2. אחרי שנוגעים בבעל חיים, במזון של בעל חיים או בהפרשות של בעל חיים- מי שמגדל חיית מחמד עלול להתעלם מהעובדה שבעל החיים אוסף לכלוך, ווירוסים ומזיקים שונים, שעלולים לעבור בקלות אל הידיים שלהם בעת ליטוף חיית המחמד, שינה עם חיית המחמד, מילוי קערת האוכל וכדו'. זכרו, שגם אם רק ליטפתם לרגע את הכלב של השכנה, אתם עלולים להפוך למדגרה איכותית, ולכן חשוב לדאוג לניקיון כפות הידיים.
  3. מכירים את זה שבדרך לעבודה אתם מוציאים את האשפה? מסתבר שמרבית האנשים מורידים את הזבל בדרך לאנשהו, ובמרבית המקרים לא טורחים להשתמש בכפפות חד פעמיות, שישמרו על ניקיון כפות הידיים שלהם. אז זכרו, שמיד לאחר ריקון האשפה אתם חייבים לשטוף את הידיים.

זה גם המקום להזכיר את החשיבות של שמירת חדרי אשפה ושוט אשפה נקיים לצורך מניעת מחלות, שמירה על בריאות הדיירים והסביבה ושמירה על איכות החיים.

ד"ר פיר בדיוק סיים להקליד את הפוסט, וזו עוד סיבה מצוינת לשטוף את הידיים.

לשמירה על סביבה בריאה וניקיון חדרי אשפה דברו אתנו 053-477-9283!

להזמנת טכנאי למתן הצעת מחיר לטיפול בשוט אשפה

השארו פרטים נציג של דוקטור פיר יחזור אליכם